سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکورسرا

 

اتاق بچه ها را چگونه تزیین کنیم

 

 

 

اتاق بچه ها باید طوری چیده شود که سریع بتوان انرا تمیز کرد و نباید از کالاهای لوکس مثل ساعت ایستاده پاندول دار استفاده کرد

 

چون نه برای بچه ها اهمیت دارد  و نه انرا دوست دارند
زمانیکه از چینش اتاق کودکان صحبت می شود روشھای متفاوتی باید مدنظر قرار بگیرد.
برای بسیاری از کودکان و نوجوانان، اتاق، مکانی است که در آن مطالعه می کنند، تکالیفشان را انجام می دھند، بازی می کنند، به موسیقی گوش می دھند و ھر آنچه را که برایشان ارزش مند است به نمایش می گذارند و یا مخفی می کنند.

چنین اتاقی محلی دنج است برای آنکه به رؤیاھای دوران بچگی بازگردند یا حتی شخصیت واقعی خود را بروز دھند. دکوراسیون اتاق فرزندتان را طوری تنظیم و انتخاب کنید که ھم شما و ھم او رضایت  داشته باشد.
1- به فرزندتان اجازه بدھید در چیدمان اتاق به شما کمک کند، به خصوص با ھر آنچه مرتبط با رنگھا و وسایلی است که به آن علاقه مندتر است.

2- برای تزیین پنجره از وسایل ساده استفاده کنید. سایبان، پرده کرکره و یا پرده ھای کوتاه که مناسب این کار ھستند

و همینطور میز ال سی دی  ( حتما از تولیدی میز تلویزیون چوبی خرید شود )و میز عسلی ( حتما از تولیدی میز جلو مبلی خرید شود ) که مناسب نیستند.

مطمئن شوید که پارچه ھای انتخاب شده دارای جنس مناسب و طرح روی آنھا با طرح م متر فه ھا، روکش چراغ خواب و غیره ھماھنگ باشند.
3- ابتدا با خود کودک صحبت کنید. مشخص کنید که از چه نوع فعالیتھا و یا بازیھایی خوشش می آید و رنگ مورد ع متر قه اش چیست تا بتوانید

زمینه اطراف را منطبق با شخصیت و ع متر یق فردی اش تنظیم کنید. در ضمن برای آنکه احساس رضایت، شادی و امنیت کند. زم است اتاق کودک را براساس سلیقه او تنظیم کنید.
4- از آن جایی که بیشتر بچه ھا از اتاقشان نه تنھا برای خوابیدن، بلکه برای کارھای دیگر استفاده می کنند، در صورت امکان بھتر است که چند قسمت مجزا و مشخص در داخل اتاق مد نظر گرفته شود.

به عنوان مثال گوشه ای از اتاق برای بازی بچه ھا و گوشه ای دیگر به عنوان محلی برای گذراندن اوقات فراغت بچه ھا با دوستانشان تنظیم شود .
5- مکانی از اتاق را ھم برای مطالعه و درس خواندن بچه ھا آماده کنید. حتی می توانید در قسمتی از اتاق دیوار یا تابلو اع متر ناتی تعبیه کنید

تا فرزندتان بتواند بر روی آن عکسھای مورد علاقه یا کارھای ھنری خود را قرار دھد.
فراموش نکنید که قفسه یا طبقه ای را ھم برای به نمایش گذاشتن ھر آنچه کودک جمع آوری کرد، ھمانند مدالھا یا نشانھای افتخار یا لوحھای تقدیر و … در نظر بگیرید.
6- نکته مھم این است که تا حد امکان از ریخت و پاشھای اتاق بچه ھا کم کنید. این کار را می توانید با تھیه چند قفسه یا سبدھای بزرگ حصیری یا پلاستیکی و حتی کمدی چند طبقه یا کشودار انجام دھید.

 

7-  در نظر گرفتن دو نوع. لامپ یکی دارای نور مناسب و قوی برای مطالعه و انجام تکالیف و دیگری نوری ملایمتر  و آرام بخش ضروری است.

ممکن است مجبور شوید یک چراغ خواب ھم تھیه کنید، به خصوص برای بچه ھایی که مشکل خواب دارند و از تاریکی می ترسند و یا موقع خروج از اتاق به در و دیوار و وسایل اتاق برخورد می کنند.

به خاطر داشته باشید ھمکاری خود بچه ھا در چیدمان و تزیین اتاق می تواند میزان علاقه   و تعھد شما را نسبت به فرزندتان نشان دھد.

برای حفظ روحیه خود و بچه ھا شاید.لازم باشد در برخی موارد با فرزندتان در مورد طرحھای انتخاب شده
توسط او کنار بیایید،

حتی اگر این طرحھا در ابتدا قدری عجیب به نظر برسند، اما این تنھا راه مصالحه و توافق میان شما و اوست.

 

نکته اخر این است که شما دورادور کودکان خود را کنترل نمایید و در عین استقلالی که به انها می دهید باید مراقبشان باشید

 

منابع   http://www.houseandgarden.co.uk/interiors/boys-bedroom

 

 


ارسال شده در توسط بنفشه هاشمی

مقیمی گفت: با تامین خوراک شرکت کارون و افزایش تولید این واحد صنعتی، 75 درصد مواد اولیه تولید صنایع پلی اورتال ها به ویژه صنعت کفش از داخل کشور تامین خواهد شد‌‌‌.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد مقیمی معاون امور صنایع با اشاره به ایجاد بسترهای لازم برای تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع از داخل کشور و کاهش وابستگی به خارج اظهار کرد: براساس گزارش های واصله و بررسی های انجام شده، نشست مشترکی با محوریت افزایش ظرفیت تولید و تامین بازار داخلی MDI با دو شرکت بزرگ کارون و فناوران برگزار شد.

مقیمی افزود: در این نشست پس از بحث و بررسی پیرامون تامین محصولات تولیدی شرکت ها و به منظور جلوگیری از رقابت منفی در فضای قیمتی MDIکه تاثیر زیادی بر پلی اورتال ها به ویژه صنعت کفش دارد، مقرر شد برای تولید حداکثری، تامین خوراک شرکت کارون از سوی شرکت فناوران صورت گیرد.


 بیشتر بخوانید:  خرید عمده کفش در اسلامشهر


مقیمی با اشاره به تاثیر افزایش تولید این شرکت بزرگ در روند صعودی صادرات صنایع پایین دستی و کاهش 75درصدی وابستگی کشور به واردات MDI بیان کرد: افزایش تولید MDI در مرحله اول بیش از 100میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه خواهد داشت ودر زنجیره های بعدی تولید نیز منجر به  توسعه صادرات محصولات با ارزش افزوده بیشتر خواهد شد.

معاون وزیر صنعت تاکید کرد: عرضه مناسب این محصول در بورس در کاهش هزینه تولید صنعت کفش نیزموثر بوده و منجر به توسعه صادرات این صنعت خواهد شد.

مقیمی در ادامه افزود: به همین دلیل این شرکت با تامین خوراک مورد نیاز موظف است با 100 درصد ظرفیت اقدام به عرضه این محصول در بورس کند.

وی تاکید کرد: افزایش عرضه در بورس علاوه بر تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع پایین دستی در کاهش قیمت MDI موثر خواهد بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت این اقدام را به منظور تسریع در تامین مواد اولیه مورد نیاز پلی اورتال ها و صنعت کفش برشمرد و اظهار کرد: با تولید این محصول در داخل کشور شاهد ایجاد رونق در صنایع مهم و مزیت داری همچون صنعت کفش باشیم.

 

منبع


ارسال شده در توسط بنفشه هاشمی

 

 

در هر کشوری مردم برای شناخت طرف مقابل از ظاهر افراد استفاده می کنند و در هر ملاقاتیظاهر هر فرد بیان کننده‌ی شخصیت ابتدایی آن فرد است و بسیاری از روانشناسان ملاقات اولرا تعیین کننده درصد زیادی از ضوابط اعلام نموده اند در بعضی از کشورهای اروپایی یا آمریکایی بیشتر بر روی دندان ها حساس هستند و به دندان های فرد نگاه می کنند و از روی دندان‌هاسعی در تشخیص شخصیت فرد دارند که امروزه هم در میان بازیگران و سلبریتی ها رواج یافته است در ادامه می توانید از کانال تلگرام فروش عمده کفش ما دیدن کنید

ولی در کشور ما مردم بیشتر از روی کفشها  سعی بر شناسایی و تشخیص طرف مقابل دارند و کفش ها بیان کننده و معرف شخصیت فرد است ! کمتر کسی را مشاهده می‌کنید که با کفش کتانی به مشاوره املاک یا به یک وکیل مراجعه کند یا در ملاقات های تجاری از صندل استفاده کند

 

 

 

هنگامی که شما یک قرار ملاقات تجاری دارید بهتر است که از کفش‌هایی استفاده کنید که در
درجه اول اعتباری برای شما به وجود آورد مثل کفش کالج استفاده از کفشهای ارزان و راحت برای ملاقات های تجاری به هیچ عنوان توصیه نمی شود

کفش کودکان

بیشتر مردم خرید کردن را دوست دارند و هنگامی که این خرید برای کودکان باشد باعث شادی و شعف آنها شده و شیرینی کار را چند برابر میکند

امروزه شما می توانید با یافتن کانال تلگرام فروش عمده کفش ارزان بصورت مستقیم از تولیدی خرید کنید و سعی کنید از مغازه هایی کفش تهیه کنید که کفش هایشان را

از تولیدی کفش  تهیه می کنند

خریداری کنید .چون دارای تنوع محصول و قیمت مناسبتر هستند

هنگام خرید کفش برای کودکان باید در نظر داشته باشیم که پای کودکان بسیار ظریف است پس باید از جنس های ظریف استفاده کرد کفش چرم اصل برای کودک مناسب نیست و بهتر است که رویه کفش را از پارچه های کتان ایا پارچه هایی با پنبه زیری انتخاب شود

همچنین بچه ها چون نیاز دارند که در حال جنب و جوش و بازی کردن باشند پایشان نباید عرق کند پس بهتر است که راه عبور هوا برای آنها در نظر بگیریم

نکته دیگر این است که بچه ها دائما در حال رشد هستند و اندازه کفش باید به دقت اندازه گرفته شود

اگر کمی هم بزرگتر بود ایرادی ندارد زمان ما دو تا سه شماره بزرگتر می گرفتند و یک قرن از یک جفت کفش استفاده می کنیم

 


ارسال شده در توسط بنفشه هاشمی

  فایل مارکت یک سامانه خریدوفروش فایل‌های قابل دانلود است. این سایت به کاربران کمک می‌کند تا با فروش فایل‌های تولیدی یا مازاد خود، کسب درآمد داشته باشند. بازاریابی و کسب درآمد از طریق ارجاع کاربر از امکانات دیگر این سامانه است، کاربرانی که دارای وب‌سایت یا وبلاگ پرمخاطبی هستند از طریق این بخش قادر به کسب درآمد خواهند بود.

 

درباره فایل مارکت

 

درباره بازار قایل فایل مارکت برای کسب درآمد کاربران از طریق فروش فایل، های دیگران را در اختیار آنان می‌گذارد، کاربرمی‌تواند فایل های مدنظر خود را به دو صورت فروش مستقیم فایل‌های خودش و همچنین وبلاگی و سایتی  برای بازاریابی فایل‌های موجود در فایل مارکت ایجاد کند. تمامی امکانات پشتیبانی و پرداخت در فایل مارکت از قبل پیش‌بینی و تعبیه‌شده است. فایل‌های موجود در این سایت در  گروه های مخنلف دسته‌بندی‌شده‌اند که تقریباً تمامی گروه‌های درسی و پژوهشی وگزارش کارآموزی در آن گنجانده‌شده است. سایت از رابط کاربری مناسب و اجرای خوبی برخوردار است و بخش راهنما به‌خوبی کاربران را برای خرید یا فروش فایل پشتیبانی می‌کند. سایت همکاری در فروش فایل فایل مارکت یکی از بهترین و اصولی ترین سایت های همکاری در فروش می باشد که شما از طریق آن میتوانید اقدام به ثبت نام و کسب درآمد نمایید. شما با ثبت نام در سیستم همکاری در فروش فایل فایل مارکت از سه طریق میتوانید اقدام به کسب درآمد نمایید: ?- بازاریابی فایل ها قالب وردپرس: که در این روش شما پس از ثبت نام اقدام به قرار دادن لینک منحصر به فرد محصولات در وبلاگ و یا سایت خود خواهید کرد و در ازای هر فروش ?? درصد از کل مبلغ هر فروش را صاحب خواهید شد! 2 -فروش فایل ها: در صورتی که شما فایلی را جهت فروش داشته باشید، از طریق این روش میتوانید پس از ثبت نام اقدام به قراردادن فایل در فایل مارکت نمایید. فایل شما در صورت تأیید گروه نویسندگان فایل مارکت در سایت قرار خواهد گرفت و شما در ازای هر فروش از فایل مذکور که توسط بازاریابان انجام گیرد صاحب درصد که خودتان انتخاب کردید از کل مبلغ هر فروش خواهید شد 3- اعطای بالاترین سود مشارکت به صورت ?? درصد از کل فروش برایی بازاریابان برای ورود به بازار فایل کلیک کنید  


ارسال شده در توسط بنفشه هاشمی

 

کفپوش اپوکسی

 

کفپوش های اپوکسی نیازهای مراکز پزشکی درمانی و آزمایشگاهی را براورده میکنند

همانطور که شهرهای ایران همچنان رشد می کنند و جمعیت هر روز فشارهای بیشتری را به سیستم بهداشت و درمان کشور وارد می‌کند

بیمارستان ها و کلینیک های جدید احداث می‌شوند  وقتی که صحبت از ساخت مراکز جدید می شود

نباید نقش کفپوش ها را برای پاس کردن استانداردهای مراکز بهداشتی فراموش کنیم

با توجه به اینکه مراکز بهداشت  نیازمند  کفپوش با قابلیت های قابل تنظیم هستند

سیستم های پوشش دهنده کف با رزین و مایع به سرعت تبدیل به انتخاب اول مراکز بهداشتی می شوند

مراکز بهداشتی به جای اینکه به دنبال تعمیر کفپوش های سنتی مثل وینیل  باشند

و برای جلوگیری از انتشار میکروب در سیستم بتن باشند نیاز دارند که سیستم کفپوش های خود را نوین کرده

و از مزایای آن بهره مند شوند

برخی از دلایل اصلی استفاده از کفپوش های اپوکسی

این کفپوش ها به طور کامل با بتن متصل می شوند در حالی که اگر از کاشی و سنگ استفاده شود

ممکن است که کاشی ها لق شوند یا میکروب و باکتری از درزهای آن وارد سیستم استریل شوند

ولی اگر از کفپوش اپوکسی استفاده شود دیگر درزی برای ورود این میکروب ها باقی نمی ماند و عملا این خطرات را از بین میبرند

اتاق بیمار آزمایشگاه ها و اتاق های عمل و اورژانس همواره در معرض عوامل بیماری زا قرار دارند

که می تواند سلامت بیمار و کارکنان بیمارستان را تهدید کنند کفپوشهای اپوکسی این قابلیت را دارند

که به کفپوش  های ضد میکروب تبدیل شوند و از انتشار این باکتری ها جلوگیری کنند

معمولاً تجهیزات بیمارستان ها در چهارچوب های استریل قرار دارند این چهارچوب ها می توانند به کفپوش ها صدمه وارد کنند

همچنین کفپوش ها در معرض مواد شیمیایی قرار دارند و با ریختن این مواد به کفپوش باعث خرابی آن میشود

با توجه به چنین عوامل خطر زا کفپوش اپوکسی دارای مقاومت مکانیکی و شیمیایی است

و می‌توانند کف مرکز را از این گونه خطرات مصون نگه دارند

یکی دیگر از مزایای کفپوش اپوکسی ویژگی زیبایی و سفارشی سازی آن است

مراکز بهداشتی همواره از نقش زیبایی در ایجاد حالت روانی آرامبخش و بی استرس در جهت بهبود بیمار بهره می گیرند

بر همین اساس در صدد ایجاد این آرامش و راحتی بر می‌آیند و کفپوش های اپوکسی این قابلیت را دارند

که در طیف وسیعی از رنگ ها ارائه می شوند و می توانند به راحتی پاسخگوی این مراکز بهداشتی باشند

علاوه بر آن می توان انواع آرم ها و نماد های ترافیکی و مرزبندی های متفاوت را نیز با استفاده از این کفپوش ها اعمال نمود

سرعت نصب

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این پوششها سرعت عمل در نصب آنها است

که می توان متراژ زیادی را ظرف مدت زمان کمی  پوشش داد

با توجه به اینکه در مراکز درمان پزشکی تردد وسایل بسیار سنگین و رفت و آمد افراد و انواع چرخ ها به صورت هفت روز هفته و 24 ساعته بر قرار است

و تاسیسات پزشکی باید استانداردهای سختگیرانه تری را نسبت به کسب و کارهای دیگر برآورده کنند

لذا  کفپوشهای اپوکسی این قابلیت را دارند که در برابر اینگونه فشارهای فیزیکی برای مدت زمان طولانی مقاومت کنند

برخی از مزایای اپوکسی برای مراکز درمانی شامل

پوشش های ضد میکروب و باکتری را ارائه می دهند که می توانند در برابر مواد شیمیایی و بتادین از خود مقاومت نشان دهند

همچنین در مقابل لکه ها مقاومند و در مقابل رطوبت  و خراش و مقاومت در برابر سوراخ شدگی و همچنین در برابر لغزش و مواردی دیگر را دارا می باشند

توانایی منحصر به فرد استفاده از این کفپوش ها خدمات بهداشتی درمانی را برای مدت زمان طولانی بی نیاز از هرگونه صرف هزینه  اضافه خواهد کرد


ارسال شده در توسط بنفشه هاشمی
   1   2      >